fbpx

Тел.: +38 (044) 369-50-21;  (050) 422-98-88;  (098) 188-04-04

Систем солюшн

Автономні авто використовуватимуть RTK

March 21, 2018

У Європі завершують тестування нової технології безпечного водіння для автономних автомобілів на основі RTK (Real-Time Kinematic).

Європейські компанії Deutsche Telekom, Fraunhofer ESK, Hexagon і Nokia оголосили результати випробувань технології автоматизованого водіння.

Під час серії випробувань на тестовій ділянці траси A9 під назвою Digital Test Track в Німеччині вдалося досягти сантиметрової точності позиціонування автомобілів.

В даний час доступна для масового ринку технологія забезпечує точність позиціонування в діапазоні декількох метрів. Доведення цього показника до сантиметрів є важливою передумовою для майбутнього автономного водіння. Ключем до підвищення рівня точності була успішна інтеграція різних технологій в рамках одного середовища тестування.

Точне позиціонування від HxGN SmartNet

Так, сервіс точного позиціонування SmartNet був використаний для надання регіональних поправок глобальної навігаційної супутникової системи (GNSS) в безпосередньо одержувачам-  автомобілю. Інженери-випробувачі проекту змогли точно перевірити точне положення автомобіля з сантиметровою точністю протягом більшої частини тесту. З більш ніж 4000 опорними станціями по всьому світу дані по корекції GNSS передаються в автомобіль в режимі реального часу, що дозволяє забезпечити збір інформації та прийняття найбільш обґрунтованих рішень на дорозі з іншими транспортними засобами.

«Цей тест показує перевагу точних сервісів позиціонування, таких як HxGN SmartNet, в поєднанні з технологією GNSS на автомобілях. Коли ми зможемо об’єднати постійні референцні станції GNSS з усього світу в єдину мережу, все можливо », – сказав Роберт Мартін, директор по бізнесу HxGN SmartNet. «Ми твердо віримо в створення міжгалузевих екосистем, де рішення створюються шляхом обміну інформацією. Ми раді можливості брати участь в проекті, заснованому на такій економіці обміну, і підтримувати більш безпечні та ефективні операції на наших дорогах ».

Районовані дані корекції MEC від Nokia

Технологія Multi-Access Edge Computing (MEC) від Nokia також є ключовим компонентом для технології точного позиціонування для масового ринку. Замість надання індивідуалізованих даних корекції для кожного окремого транспортного засобу MEC дозволяє одночасно поширювати районовані дані корекції на всі транспортні засоби в певній галузі. Це знижує мережевий трафік і економить кошти. Ресурси MEC розташовані в безпосередній близькості від стільникових веж Deutsche Telekom уздовж автотраси A9. Вони забезпечують платформу і обчислювальну потужність для додатка Hexagon, який запитує регіональні дані корекції HxGN SmartNet для відповідної області, яку охоплює окрема клітинка радіозв’язку, і передає їх на транспортні засоби усередині цієї області через MEC.

Інтегроване наскрізне з’єднання від Fraunhofer

Рішення для підключення для точного позиціонування в блоці автомобільної зв’язку (CCU) було розроблено та інтегровано Fraunhofer ESK. Протоколи зв’язку розподіляють односпрямовані і широкомовні RTK дані корекції від MEC або серверних серверів на кілька приймачів GNSS через послідовні і WiFi-інтерфейси в режимі реального часу. Крім того, CCU виконує реєстрацію синхронізованих даних позиціонування і основних параметрів зв’язку. Fraunhofer ESK надав свій випробувальний автомобіль VICTOR, який обладнаний тестованими GNSS-приймачами і контрольним приймачем.

«Надійний і передбачуваний зв’язок є ключем до забезпечення майбутніх додатків для автоматизованого і підключеного водіння на більш високих рівнях автоматизації. Надійне та ефективне точне позиціонування представляє собою одну з перших віх », – говорить Йозеф Йіру, начальник відділу комунікаційних технологій і архітектур в Fraunhofer ESK.

Безперервний зв’язок від Deutsche Telekom

Німецький телеком-провайдер Deutsche Telekom надав можливості базових станцій eNodeB своєї LTE мережі для безперервної передачі даних корекції (RTK-поправок).

«Мобільне підключення є основою для отримання даних корекції, що є передумовою для точного позиціонування. Наша швидка і майже загальнонаціональна мережа дозволяє передавати дані в режимі реального часу », – пояснив представник Deutsche Telekom Алекс Чой.


Остаточні результати, та подальші кроки

У прямому порівнянні перші тести на A9 показали чудову точність RTK-позиціонування в порівнянні зі стандартною навігацією, причому навіть на більш високих швидкостях.

Однак виявилося, що кінцева продуктивність визначається головним чином якістю GNSS приймача і алгоритмом позиціонування. На наступному етапі треба буде оптимізувати надійність цих приймачів.

Партнери проекту продовжать дослідження, розширивши тести на всю мобільну мережу і додавши різні маневри водіння і рівні швидкості.